Jobbig natt...

usch detta va ingen rolig natt.

Han har inte skrikit nånting, bara vart "tyst", men däremot har Sigge haft väldigt svårt att koppla av. Han har legat och vridit och vänt på sig och muttrat massa.

Så de har gjort att jag också sovit oroligt.

Nu fick jag nog på allt hans muttrande och vändande, så jag slog på dammsugare. Han tvärslockna!
Vad är det i det ljudet som har en sån lugnande effekt på han?

Nå fler utav er som haft barn som gillat dammsugaren?


Visst efter ett tag blir man lite sinnes själv av att höra den.

Men så länge han är tyst och får ro till att sova så.

HA!
Jag va ute och rökte kl 3 inatt, jääädrar va me snö de kommit! De va så mysigt ute, så tyst, så halv mörkt, bara snön som lyste upp liiite, de snöade lite. Stämmningen va så mysig på nåt sätt. Klockan 3 på natten...

Då fick man äntligen lite julkänsla. Så när Stoffe kommer hem idag så ska vi åka hem till mamma och hämta hem julgranen!
Sen ska den pyntas!
Nu är julkänslan här hos mig!

Måste slå in lite klappar idag, eller ja de är ju bara Stoffes klappar så. Resten ska jag(vi) avverka i veckan.

Nu- kaffe och cigg, medans Sigge sover!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0