idag kom de...

Sigges första naturliga leende, när jag skulle klä på han imorse så pratade jag som vanligt med han. då kom de. Världens leende, han brukar annars hata när man ska klä på han.
Men inte imorse, han log som bara den när jag pratade me han.

Lika i väntrumet på BVC, de va en bebis breve oss som grina som bara den. Och sigge vad gjorde han. Jo, tvär log!
HAHA. Såg så kul ut.

Min duktiga pojke.

De gick iaf bra på jobbet, bvc och sen blev de en tripp till Storvreta till mammsen, även Josefin och Ronja kom dit och hälsade på.
Jisses vad jag har saknat mitt jobb och mina kollegor.. Längtar tills jag får börja jobba igen sen. Är jag knäpp? nee tror ikke de :p

I alla fall Sigge vägde 4180 och har nu passerat 4 kg klubben. Och han va 56 lång, han har alltså växt 2 cm på 1,5 vecka... good boy!
Och vet ni va, denna nya BVC tant sa: Han följer kurvan JÄTTEBRA :) Inge snack om att han ligger under kurvan osv...
Jag fick en hel del tips/råd av henne angående hans skrikande, de kändes faktiskt jätte skönt att hon lyssnade och förstod.
Vi har även ett läkar besök inbokat här fram över så då ska ja ta upp de lite mera me läkaren om han nu fortfarande grinar då.

Nu ska ja passa på att diska lite och vila min onda rygg medans hans pappa gosar me han.


Avtryck
Postat av: ENDENISE

sv: finns inte så mkt man kan göra. Man vet ju själv hur galen man blir om man måste sova på ett sätt man inte tycker om, ex när man är gravid..hujedamig :P

2011-12-12 @ 18:33:42
URL: http://endenise.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0