Hm...akis.

hm...vet inte va ja ska tycka/tänka om dom på neonatal.

Vi fick hem recepet igår på Sigges medicin, då har läkaren skrivit på recepet att de får expediteras EN gång.
De innebär att man inte fattar hur mkt burkar man får ut va de.

Så ja ringde imorse för att höra, då säger ssk ja pratade med att man får 4 burkar, så då tyckte hon att JAG ska skriva dit de på recepet att jag ska få 4 burkar.....HM.

Nå ja, jag får väl göra de då....

Idag ska vi packa oss in till stan och begee oss till just akis. Jag ska till gyn och få p piller och bli undersökt. KUL. Nej.

Hatar när dom ska gräva runt där nere, de räcker nog me att gjorde de tillräckligt när jag va gravid.

Men först nu blir de morron kaffe och morron ciggen.

Ha en skön tisdag!

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Ha det bra själv.

2011-12-06 @ 10:27:16

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0