Hemma....

äntligen hemma. Skönt.

Sigge skötte sig utmärkt på bussarna dit och hem :)

Dessvärre skötte han sig inte hemma hos mamma, fly förbannad och skrek konstant när vi va där.
Kul.
nee.

De är såna tillfällen man inte vill åka bort med han om han ska skrika hela tiden.

Vet inte varför han gör så.

Känner sig orolig? Osäker? Han är ju inte hemma?

Men men... innan vi åkte hem så smet jag in på systemet, de va inte igår man va där direkt.
Kännde mig helt lost.
och weird kändes de att gå in där me en barnvagn :s
men dom hade så mkt nya cider sorter och ja vette gudarna, så ja fick sån besluts ångest så de vart en hel del cider till slut :p Och självklart en flaska vin :P

Ska städa imorrn under dagen när Sigge sover, nu orkar ja verkligen inte de.
Sigge tyckte att vi skulle vakna och gå upp k 4:30. Jag försökte få han att somna om efter maten
för ja såg att han va trött. Men se de ville han ikke.
6:30 fick jag nog, pulade i han mat och 7:30 satt vi på bussen härifrån och va på g till mamma.
Va ju meningen att vi skulle baka knäck, men de fick mamma göra själv eftersom han skrek så.

Min goa mamma hade bakat en brunpeppar kaka med lingonsylt i, min favorit! Och den hade hon bakat till baaaara mig!
Hur underbar mamma har man inte?!

Nu är de middags tajm strax för oss vuxna, ska bara invänta min älskling som ska komma hem först...

Hoppas ni haft en underbar torsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0