God Jul ♥

...på er alla mina fina läsare.

Hoppas ni får en mysig julafton.

idag ska vi äta upp alla de kilon vi tappat under året. WIHOOO....

Idag ska inte granen pyntas, nej idag ska vi pynta Sigge me julkläder, för att sedan begee oss tillsvärmor/farmor..

Farmor kan få Sigge i julklapp :p dom verkar komma så bra överrens. Farmors lille gosse...

Herr kolik va på besök igår kväll, men de avtog vid 23 tiden och sen sov han som en stock i hela 6 timmar! Mammas pojk va nog helt utmattad..stackarn! Så den där sömnen behövde han, han sover än...

Och medans han sover ska jag passa på att se på årets sista avsnitt av julkalender med frukost! Julvört it is...

Måste ladda herr system kamera och försöka komma ihåg att ta me mig den idag. Måste dokumentera Sigges första jul :p Lite fina bilder i hans foto almbum skulle inte skada...

Men jag önsker alla en riktigt god och mysig jul ♥


P.S......glöm inte kalle idag kl 15:00 :P


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0