Fredag

äntligen freeeedag! De betyder som vanligt att inatt har Stoffe Sigge :)

och jag får....SOVA!!

Visst fick jag sova i natt när Sigge bjöd på en ordentlig sömn, hela 6 timmar sova han! Jag är fortfarande chockad över de :p

Han somnade vi 20 tiden då han fick mat, och vaknade exakt 01:53!
hade jag vaknat före honom så hade jag trott att han inte levde, så tur att han vakna före mig :p

men att han sov så länge de förvånar mig och gör mig samtidigt glad, han behövde den sömnen då han va lite grinig igår kväll. Så hoppas att han sover bra inatt me ;) När han vaknade vid 2 i natt och fått mat så trodde jag att nu kommer han va vaken ett tag, men han somna som en stock på mitt bröst sen. Så där läg vi i soffan och mös. Sen sov han till ca 4:30 och ville ha mat igen, sen sov han enda till kl 8:30 :)

stoffe fick ta han igår kväll då jag låg och skaka som ett asp löv i soffan, jag frös nåt så fruktansvärt. Trodde jag skulle bli sjuk, men idag mår jag bra!

Btw, idag blir min lill groda hela 8 veckor, de har gått sjuukt fort. Och de känns fortfarande som att de va bara 3 veckor sen jag fick han, vart tog alla andra 5 veckorna vägen? :O



Och stor har han blivit med, iaf lång. De märks när man lägger han i åkpåsen i vagnen, snart är ju fötterna enda ner i fotändan :p

Nå ja, nu sover han i vagnen efter en liten promenad. Han gillar verkligen att sova i vagnen ute. Trots att de dundrar förbi stora långtradare, lastbilar, traktorer, bussar och bilar så sover han som en stock! Bra dääär!
Jag förstår inte hur han kan sova i de oväsendet, för de dundrar verkligen. Men men...

Ska snart börja röja lite här hemma, hänga upp tvätt, dammsuga och plocka av lite. Ikväll kommer svärmor på fika. Men de är inte därför de ska städas utan för att de behövs! HA!

Nej dax att kolla lite bloggar.

Hörs daaa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0