de är sinnes sjukt UL

UL ska höja sina korts priser nåsta år, IGEN!

Så mitt kort som nu går på 670 i månaden, kommer att kosta mig 750 spänn! Seriöst??

Och bor som jag gör, så har ja inge annat val än att betala de om ja vill ta mig hemifrån.
Även stads bussarnas priser höjs.

Förstår inte när folk ska börja reagera på riktigt, varför gillar vi bara läget  hur UL kör över sina resenärer så?! De är inte klokt.
Vad får man för de pengarna då? Bättre service?

Knappast....

Avtryck
Postat av: Kelly

De e HELT sjukt!! Nej bra service får man FAN inte och dom som vill att vi ska åka bussar/tåg istället för bil, kommer snart att vara billigare att åka bil eller inget alls !! Typ måste stanna hemma och inte jobba på pga man inte ha råd att åka buss! Fucking muppar.

2011-12-14 @ 13:42:09
URL: http://kellycresswell.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kan meddela er att det är inte ul som höjer dom har köpts upp av landstinget så det är dom som höjer skiten..

2011-12-14 @ 21:51:33

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0