Bara att glömma

att nånsin få en god natt igen....

som jag anade så va de bara nåt tillfälligt för Sigge att sova bra i 2 nätter förra veckan.

Nu har han fått för sig nåt nytt, han tycker att han kan skrika mellan 21-23 för ingenting. Och inte vill han nåntint heller. Bara massa skrik för ingenting. Känns bra onödigt i mina öron...

Sen vette sjutton va han har fårr för sig mera, men mat varannan timme är nåt han börjat med. Dag som NATT!
Okej dagarna kan jag gå me på, då är man endå vaken så. Men snälla barn, natte tid? Neeej...mamma vill sova för åh orka me dig.

Och han får mat varannan timme så han blir mätt, har prövat att ge honom lite extra men de spyr han oftast upp. Nångång har han lyckats få i han mer och behålla de, men han skulle fortf ha mat varannan timme.... Hur kan den lilla kroppen äta så mkt?

Nå ja, nu sitter vi här. Jag i soffan och han i babysittern och "pratar" me de blinkande lamporma...

Idag ska jag och grin olle inte göra mkt, ska åka in till "stan" sen när Stoffe slutat, biltema, jula, jysk....

Men innan vi åker dit så ska de dammsugas här hemma, så de är väl de enda jag har på mitt göra schema idag!

Vad ska ni göra då? Jobba? Plugga?

ja btw, skulle va kul och höra lite om vilka som läser min blogg. Några st vet jag redan, men resten då? Menar statistiken börjar höja sig lite så skulle vara kul om ni ville ge er tillkänna ;) Skriv en kommentar vettja!

Ha en underbar måndag!

Avtryck
Postat av: Nathalie

JAG LÄSER! inte bara 1gång om dagen.. FLERA! :)

2011-12-05 @ 21:12:00
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0