Bad mom?

or what?

Ja måste va en total misslyckad mamma, de är uppenbart inge fel på Sigge. Eftersom när han är me sin farmor så är han tyst, och hans pappa kan få han tyst.

Jag kan inte, han måste hata mig eller så gör jag bara fel!

Jag vet seriöst inte vad jag ska göra??

Ja gör ALLT, vaggar han, har han på bröstet, matar han, byter blöja, sjunger för han, försöker verkligen med ALLT.

Inget fuinkar.......


Jag bryter ihop snart IGEN.


DÅLIG MAMMA DELUXE!!!!

Avtryck
Postat av: Caroline Lias mamma

Va inte så hård mot dig själv!!! :)



Ja har tyvärr inga tips, du verkar ha testat allt. Håller tummarna för att de ska ordna sig snart!! Väldigt snart! :)

2011-12-10 @ 18:57:55
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Emelie Jonsson

En dålig mamma skulle inte göra allt de där för sitt barn.

Du gör ditt bästa, de är vad en bra mamma gör!

Bryt ihop och kom igen.

Du kämpar på fast de är jobbigt och DE är vad bra mammor gör!

Du är duktig! :)

2011-12-10 @ 20:11:39
Postat av: sophie

slappna av, ta de lugnt, hetsa inte upp dig. han känner säkerligen av att du blir otålig/irriterad/ledsen och blir detsamma han också.. :)

2011-12-10 @ 23:56:08
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Då är jag också en dålig mamma vännen.. lilla C skriker också massor! Vid åtta kör han igång och håller på så fram till midnatt..

Instämmer med sophie, tagge ner (vilket jag har riiiiiktigt svårt med)

Och så säger jag de där ingen mamma vill höra (inte änns jag) : Men det går över! JAG LOVAR!

Kram på er <3

2011-12-11 @ 09:46:27
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0