ångesten knackar på..

jaha, ungefär 2 dagar kvar på detta år. Och under 2012 SKA ja banne mig ner minst 15 kg, de går ju inte att se ut så här längre.

Har alldeles för många gravid kilon kvar.

Men de är där ångesten smyger sig på.

Att sluta äta godis, chips och snabb mat. Hur ska ja överleva när de är sååå gott!

Och att börja röra på sig då? Herregud,de har inte vart min grej på ca 10 år...

Alltså de va 10 år sen ja va "aktiv" :P

Men jag ska klara de... de bara är så!

Måste dessutom bärja träna upp bäckenbenet, jag kan fortfarande få ont i bäckenbenet idag när jag står/går för mkt.
Så de måste vi justera på!

Nån som har nå bra bäckentränings tips?!

Nå ja, nu är köttet rensat, skuret och ligger på marinad tills imorrn! Bara längtar tills jag får sätta tänderna i de köttet, marinad: Smokey honey.... I love it!

Nu- soff häng!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0