aldrig mer mellandags rea.

folk är ju sinnes sjuka?
Och ni som tampas och slås för dessa kläder på rea, Vad är de för fel på er???

De är för sjutton kläder som funnits i den butiken i ett helt år som reas ut, kläder som ingen vill ha. och bara för att de är rea så är ni som hökar och idioter på dom. Seriöst?!

Ja höll på att få damp idag på stan, folk ÖVERALLT.  Så att shoppa kläder...ja de gör ja en annan dag!

Frisören gick bra iaf, nöjd blev jag me. Känns så skönt att få bli av me massa gammalt hår. Ja, fast ja har ju lika mkt kvar på skallen. Hm.

Under hela min grav och efter nu så har ja inte tappat ett enda hårstrå mer i onödan, och alla pratar om att man tappar så mkt hår? Undra när de kommer bryta ut på mig?

Inatt/imorse höll jag på att bryta upp me livet. Jag och stormen Dagmar va inte riktigt överrens, kl 3:30 vaknade jag av att de va strömlöst i hela huset. Shiit, panik. Jag är nämnligen väldigt mörk rädd då. Och eftersom ja sov själv på övervåningen va ja tvungen att gå ner och väcka stoffe och be han och sigge komma upp till mig för att sova. Sagt och gjort. Och kl 9:00 va strömmen fortf inte tillbaks, då började nästan svettningarna komma då jag såg att mitt mobil batteri inte skulle hålla många timmar till. Shiiit.
Men...35 min innan ja skulle åka till stan kom den tillbaks! taaack! Jag hann ladda mobilen och vi har fortf ström.
Jävla Dagmar.

Nu ska ja hinna läsa bloggar, kolla mail, facebook och hinna andas innan lill fisen vaknar. Nog för att han sover nu men tro inte att de är för kvällen....nej nej.

Men men jag lever och mår bra så ni slipper fundera, ja om ni nu gjorde det!

Avtryck
Postat av: Elin - Melvins mamma <3

Usch ja, rean kan va rätt jobbig. Anledningen till att man brukar tappa hår efter fl är amning.

2011-12-26 @ 21:19:08
URL: http://summermom.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0