2011

ja så va snart 2011 över.

2011 har vart mitt livs bästa år. Jag har fått de bästa man någonsin kan få. Sigge.

Nog för att dessa första månader har vart ett helvete och ja har mått sjuukt dåligt av de, så älskar jag han mer än nånsin. Denna kärlek till sitt barn går inte ens att beskriva.

Så nån resume över 2011 orkar ja inte, ja brukar skriva om varje år som passerat. Men i år skippar vi de.

De räcker väl me att säga att 7 oktober va årets bästa dag och den 8 och 9:e mars(då jag plussade)

Min skatt ligger fortfarande och sover, pappa stoffe står där han passar bäst, vid diskbänken och diskar :)

Jag ska passa på att kolla allt på datan, mail, bloggar och facebook.

Ikväll får vi fin besök och hoppas på att de blir en trevlig kväll!

Hoppas ni får en bra nyårs kväll/natt!

Så till er alla från oss: GOTT NYTT ÅR!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0