111230

årets näst sista dag.

Imorn är de nyår, de har väl ingen missat om man läser på facebook, folk har ju nästintill panik verkar de som?!
Vad ska dom dricka?Vad ska dom göra? Vad ska dom äta`? Vad ska dom ha på sig osv....

Är de nå nytt att de är nyår imorrn?

Jag skiter högaktningsfulls i att de är nytt år imorrn, ja har inte brytt mig dom senaste 4 åren.. va ska man fira de för?
Nog för att 2011 vart mitt livs bästa år, men inte fasiken tänker jag supa mig full för de för att "fira" de...

Jag lider bara me alla dessa extremt skotträdda hundarna, och alla dessa hundägare som får bokstavligt talat fly sina hem för att folk ska skjuta dessa raketer... de är frukatnsvärt.

Usch ja, ja känner bara att ja är less på allt! Allt godis, all jul, allt tjat om nyår...allt.

Dagens hiss går till herr Sigge som sov bra inatt i sin säng, barn är väldigt oförutsägbara. Igår/inatt funkade vyssan lull tassarna perfekt. Inatt kanske dom inte gör de.
De går aldrig att få in en riktig rutin på bebisar har ja märkt, har man börjat me nåt så händer alltid nåt som ger bakslag.
De är typiskt barn de....
Men jag hoppas iaf att de går likabra inatt.

Nu ska ja snart börja göra mig klar, idag blir de en tripp till Tierp och systemet. Lär ju inte direkt va ensam där...

Men men ha en bra fredag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0