vilket spökeri i mitt urmakeri...

hm. Ja fick när min farfar dog, en köks klocka. En sån där gammal som man får drar upp me en grej. Så härom dagen när ja va hem till mamma så tog jag me mig den hem. Så skulle ja sätta upp den idag i köket, den funka inte.... skit tänkte ja. De va ju ett x antal år sen den va igång så den kanske hade pajjat tänkte ja.

men ja försökte dra upp den och pilla på den, men nee den vill inte funka.

Så ja satte bara upp den på väggen i köket och tänkte att ja den får väl va som prydnad då så länge.

Men..så helt plötsligt så börjar den funka.

De är en sån där gammal som plingar för varje timme den slår och varje halv timme.

Kommer garanterat få damp på den av att höra den slå varje halv timme..... suck.

Men den är gammal och fin :p


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0