tisdag.

ja eller är de det?

När ja vaknade imorse så hade ja totalt glömt bort va de va för dag. Hm.. men de är tisdag. De vet ja nu.

Idag är de ett sånt här perfekt höst väder. De är kyligt ute, de är dimmigt som fan, luften är frisk, de regnar inte, ingen sol... jag bara njuuuter.

Oj va ja njöt när ja skulle släppa ut katterna imorse. De va så friskt.

Och idag känner ja mig mkt piggare, halsen gör dock ont fortf men inte lika snorig längre. Huvudvärken har nog inte hunnit vakna än så.

Oh igår kväll, vilket väder. De åskade och blixtra som bara den. De va som de dundrade salut för sommaren. De där borde ha vart årets sista åsk väder. De va mörkt ute och blixtrarna bara lyste upp allting :)

Dock va de inte lika roligt att behöva va utan tv och data men men... Den försvann ju efter ett tag så.

Jaha dagens planer då? Inte många, först ska ja dricka mitt morron kaffe, sen... om ett väldigt bra tag så ska ja försöka ta mina krafter till att röja upp här hemma. De ser för jävligt ut. Diskas behövs me.. usch!

Nej nu ska ja kika vidare på mina bloggar och vänta tills Ida vaknat :p

Ha en bra tisdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0