sen då?

jaha... men hallå ja, nu är de "bara" 73 dagar kvar för mig.

Ja har just insett en sak. Ja kommer definitiv inte sakna denna mage. Men... ja kommer sakna hur jag känner dessa sparkar och liv i magen. Sen kommer ja ha livet utanför magen.

Men de är en otrolig härlig känsla när livet sätter igång och rör på sig. Man ser magen röra på sig in och ut och de känns nästan som magen sugs inåt i en jädra fart :p

Svårt att förklara men härligt är de :)

Så sakna magen? Nej.

Sakna livet i magen? Ja.

Kommer nog däremot kännas väldigt tomt tror jag...



Avtryck
Postat av: Caroline BF 9/9

Jag håller med dig! Magen kommer jag inte sakna men de mysiga speciellt på kvällarna när de e full rulle o man kan bara sitta o titta vi båda två :)

2011-08-30 @ 15:58:48
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0