Ljus i vårt hus

ljusen är tända, regner faller ner från himmlen, de slår mot fönster bläcket, de är grått och halv mörkt ute...

en film ska strax slås på. Kollar lite på Ice Age 2 medans min karl är borta och gör nånting. Man blir aldrig för gammal för Ice Age :P

Mys på hög nivå.

Hoppas ja bara kan hålla mig vaken. Ja är sjukt trött, ögonen vill bara sova. Och så här har ja vart sen typ kl 17, va och handlade och helt plötsligt inne på hemköp vart ja yr, mådde illa och mådde sjukt konstig. Så de vart lite brottom ut för att få luft.

Detta är andra gången de händer.

Säkertligen järn bristen som spökar, men funderar på att köpa sån där blutsaft (?) dom säger att de ska hjälpa.
För snart ger jag upp med att äta Niferex, ja tar en tablett varje dag. Men de enda som händer är att magen blir konstig.

Så ja får se om blutsaft hjälper då. Smakar skit säger dom men va gör man inte för att må lite bättre? Ska till BM på onsdag så antar att hon kommer ta lite blod av mig då för att kolla mitt HB.

Sist ja va där så låg de på 108 men de va ju ett tag sen.

Men men nu ska ja försöka koncentrera mig på tv´n... imorrn är de jobb, upp tidigt då :( inte okej!

Dessutom imorrn intar vi v 29..... herregud. 11 veckor kvar!

God natt på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0