lite resultat...

de blev lite resultat med att få "igång" bebis att liva om lite. Lite puff och knuff blev de...

Men.. ja har som ont i magen idag, på höger sida. De liksom gör ont. Dessutom mår ja lite små illa :s

Nu har ja nyss tryckt i mig en järn tablett och ska strax röra mig mot bussen, och jobbet väntar.

Har noll lust att jobba men va fan, de är varmt och ja känner mig inte alls på topp.

Hoppas de blir bättre senare när ja är på jobbet.

Vi hörs imorrn mina fina läsare!

Hoppas ni får en fortsatt bra onsdag kväll...

Avtryck
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

oj ja verkligen skumt! kanske är en vanlig dröm som gravida har :)

2011-08-03 @ 15:20:23
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Therese

Järntabletter is the shit =) Använder mig av Niferex och än så länge har inte magen brakat ihop totalt, bara lite =)

2011-08-03 @ 18:20:36
URL: http://uncompleted.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0