Inte lätt att va gravid...

...fråga min karl. Han vet.

aldrig förr har han nog fått så mkt skäll för ingenting. Tror inte ens hans mamma skällt på han så mkt :p haha.

stackars liten.

Igår fick han känna på att en gravid inte har en lång stubin.

Jag är beroende av is vatten, och de finns inget godare.

Men.....igår berättade min stoffe för mig att vår grej man gör is i är sönder!!! Min värld gick sönder!

Hur skulle ja då få is?? Och mitt is vatten...? Hur skulle ja överleva?
Tankarna va många ska ni veta...

Så efter mkt tjaffs och bråk så slutade de me att han fick helt enkelt åka till affären(vi skulle endå ha kattsand) så han skulle köpa en sån grej man gör is i...

Var på han skickar ett sms i bilen och frågar om jag ska ha nåt mer från affären. Ja va så arg över att ja inte hade is hemma så han fick ett svar som löd: "jaaa, en ny pojkvän"

Nu i efter hand så va ja nog lite för elak mot han, stackarn. men de är tur att min älskling har ett sånt gott hjärta och är nog förstående när de gäller mina utbrott.

Jag hade aldrig förstått om han hade vart gravid och haft humörsvägningar...

Hur som helst så slutade de me att han kom hem utan nån ny is grej.. Ja fick helt enkelt inse då att ja får ingen is :(
Men... han köpte en sån där fusk paj, ja en sån man bara har i en form och sen ini ugnen så va de klart. En bär paj vart de.
Va jädra gott.
så han vart förlåten för denna gång...

Nå ja, åter till idag då.

Idag är jag ledig. Underbart.
Vad göra? Ja... inte mkt alls. Har så ont idag :s jäävla foglossning. Dra på helvete!

Men först ska ja ta mig orken till att göra frulle. Kaffet är avklarat, men ingen frukost.

Så ha en bra måndag mina fina läsare!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0