immunförsvar..

ja, så va de det här me immunförsvaret.

Ja må ha ett jääävla immunförsvar. Och endå ska man ha liite sämre när man är gravid. Men ikke jag.

De känns som att alla andra är förkylda och sjuka nu, men inte jag...
de bryter inte ut på mig, tur är väl de. men ja känner ju att kroppen VILL ha en förkylning. Nog för att ja vart täppt i näsan sen ja blev gravid men endå. De är bara att leva me näs sprayen. Inte ett steg utan den...


skönt snart är denna dag över och snart får man sova. Bara längtar... ja är så trött.

Just nu sitter min karl och pillar mig på fötterna, bebis gillar de lika mkt som ja. :) De känns i magen om man säger så.

de finns nog inge bättre än när karln pillar mig på fötterna och i håret, de händer inte ofta men när de väl händer så njuter man!

Nu ska ja njuta ut heelt.


Hörs sen!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0