i Vendel av alla hålor...

ja har letat i flera veckor efter ett STORT vitt hjärta, ett hjärta som inte är i fyllt om ni fattar?

Men ja har letat och letat och letat överallt, på varenda sida på nätet som kan tänkas sälja typiska "shabby chic" grejer. men ja har bara hittat små hjärtan.

Men...så idag när vi skulle åka och lämna lite viktiga papper till svärmor så skulle Stoffe tanka på macken i Vendel. Vad ser jag? Joo, inne i butiken vid macken STORA vita hjärtan.

Jissa om ja fick brottom in i den butiken....

så ut kom ja me två STORA vita hjärtan :D

Så nu får ni hjälpa mig.

Ska jag ha båda upp så här eller bara en? Ja har såååå svårt att bestämma mig.





En? eller två?


Dessutom när ja kom hem så hade mitt H&M paket kommit :)
en liten vit overall och mössa till bebis :)
Och två kudd fodral till kuddarna i soffan, ja köpte bara två för ja visste inte hur dom skulle vara. Men dom va så fina att ja måste två till, ja fast vita då då...



Tänk så mkt ett litet kuddfodral kan göra :)

Nu blir de "middag"... ja eller nånting att äta iaf.

hej hej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0