Go morrn

jaha? Ja känner mig som ett vandrande lik idag, herregud,

Ja har fått förmågan att vakna mellan halv3-3 nu för tiden om nätterna, i natt vaknade ja till vid 2:45 och bara nån minut senare började den lille böka runt som ja vet inte vad i magen. Ja tror h*n höll på att möblera om lite där inne, och länge höll den lille på :) Så de tog ju ett bra tag innan ja kunde somna om kan ja ju säga..

De va lika imorse när Stoffe skulle åka till jobbet, då satte h*n igång igen.... ett livligt liv man har där inne i magen :)

men jag är glad så länge den rör på sig iaf :)

Jaha idag då? De regnar, de är grått och mörkt ute :) och jag låg i sängen imorse och bara njööt och mös med mina kissar, underbart att få en gångs skull få ligga kvar när de är sånt här väder, men de skulle bli sol på eftermiddagen?

Och de hoppas jag, för ikväll ska jag hem till mina gamla Hood, Storvreta it is, men denna gång ska jag inte "hem" nej nej... idag ska jag hem till Elsa :)
Vi ska fira att Emma ÄNTLIGEN slutar hos oss på jobbet ;) haha, ne klart vi kommer sakna henne.

Nej nu är de dax för lite frulle och våra bästa år snart :p höhö...

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0