fel på vågen?

usch... ja ställde mig nyss på vågen, de skulle ja inte gjort. FY FAAN.

Aldrig har ja vägt så här mkt förr. Och mer kommer ja gå upp :(

Ni kan fet hajja att när ungen är ute är de jag som ska börja göra nåt ja aldrig gjort förr- träna!

nackdelen me att bebisen kommer i november är att de inte är fint väder så man kan ta dagliga promenader... iaf inte me en barnvagn.

Men de blir HÅRD bantning efter detta iaf.

Slut på allt godis, all snabb mat, och allt annat onyttigt.

De är nåt jag kommer LOVA mig själv. För fyy hur ja ser ut nu.

Inte bara magen som fetat på sig. Ansiktet, låren, armarna... allt.

T om min näsa har blivit bredare (!?) Eller jag tycker de iaf...

Nu ska ja sörja detta med att äta chicken nuggets. Så de så. 1 kg hit eller dit va gör de, vågen visa alldeles för många kilon för mkt :(

Avtryck
Postat av: Nadia

Ångest de luxe!! Känner igen det där. Dom senaste veckorna stiger vågen succesivt och HUR vet jag faktiskt inte? Jag äter bra, nyttigt, tränar, inget godis och skit - kan unna mig något ibland, men snälla! Hur skall detta sluta? Jag är med på oeration återställnngen efter denna tjock period iaf, kan vi peppa varandra :)!

2011-08-20 @ 09:21:45
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0