de va de.

tisdagen är snart över. sköönt.

den största nackdelen med hösten är att den medför mkt mörka, gråa och trista mornar och såna mornar vill ja inte ha när man måste upp 4.55 för att jobba, ja har sjuukt svårt att komma upp när de är mörkt ute, de har ja alltid haft. Ja blir bara på dåligt humör och är trött...

men om man får ligga och dra sig i sängen och de är mörkt, grått och tråkigt ute så är de lovley :)

Så imorrn är ja ledig, och jag kan sätta 500 spänn på at imorgon bitti är de strålande sol bara för de. Och dystert väder i helgen när jag ska upp tidigt....

Är de sol imorrn bitti då blir ja fan sur. Bara för att ja får sova länge.

Jag vet inte om de är järnbristen som börjar tala nu men ja har blivit sjukt trött och svårt att andas och mår små illa, järntabletterna verkar inte funka direkt.

Och hörrni ni... om de finns nån som kan tipsa om ett par bekväma, snygga och rymliga skor så gört. Mina fötter börjar svullna och min lill tå mår inge bra :(  Min lill tå är lite vanskapt, nåntng hände vid födseln tror jag. Men när mina fötter svullnar så lägger sig mina två lill tår under(på nåt sätt) den tån som är breve lill tån. Och har ja då lite för trånga skor så kan ni ju räkna ut själva hur de känns, just de. Inte skönt. Och nu när ja är gravid och fötterna svullna 24/7 så har ja ständigt ont, och ja som redan har ett par breda fötter ja behöver ett par jädra breda skor :p
Jag kan inte dirket gå i foppa tofflor när de regnar och är kallt ute sen?

usch vilka jädra bekymmer ja har, ja borde ge mig själv en smäll på käften!

Nu ska ja kika vidare på nätet.

hejpa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0