de blir bara värre...

usch ja är så trött.

sov skit dåligt inatt, kunde inte somna igår kväll. Ja hade så svårt att andas och hur ja än låg så va de inte bekvämt. Men till slut så somna ja väl av ren matthet.

Men ni ska inte tro att de där me att svårt att andas försvann under natten, nej nej. den va minsann kvar imorse när ja skulle till jobbet. Ja är så trött på de nu att inte kunna andas normalt. Plus en jädra massa sammandragningar på de.

Dom börjar komma mer och mer nu om dagarna känner jag. Ja sammandragningarna alltså. Ja trodde först att de va bebis som höll på att liva om och vända sig och ha sig, men de slog mig idag att de faktiskt är sammandragningar. Där de spänns som mest blir de STEN hårt.

iaf så va de sjuuukt jobbigt idag att jobba, inte jobbet i säg, de gick som på flyt, men ja själv höll på att flyta bort i all svett. Jag skulle duscha en vårdtagare idag men när vi va klara så va hon ren och fräsch och jag va helt genomblöt av svett, fy fan. de va nästan så man ville hoppa in i dushcen själv.

Så när ja kom  hem så njööt ja verkligen av att få ta av mig alla kläderna och kast in dom i tvättmaskinen.

Nej nu ska ja göra som katterna, kast in handduken och ta en powernap i soffan.

Hej me er..

Avtryck
Postat av: Nadia

Åh - stackare! Det kanske kommer en liten bebbe tidigare än beräknat?!

2011-08-16 @ 09:58:17
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0