de är inte klokt!


fy...

ja va helt slut körd igår. Somnade vid 20:15 typ... sov faktiskt HELA natten, vaknade till en gång, men bara halvt. Så jag fick sova en hel natt utan att behöva gå upp för att kissa, och de behövdes. Men jag va likförbannat trött och hela min kropp värkte imorse. Men jag kände att jag MÅSTE ta mig till jobbet, att sitta hemma gör mig fullkomligt galen.

Men nu får kroppen lida!

Ja är lika slut igen, fötterna värker, sammadragningar som in åt h**vete...

Men nu efter att ha kommit hem, duschat, diskat och ätit lunch sitter jag här med fötterna i hög läge. LOVLEY!

Iaf så hörde jag på radion idag att en 92 åring blivit bestulen på smycken osv av hemtjänsten.

Och då måste jag bara påpeka att de är nåt så fruktansvärt SJUKT att bara för att man har hemtjänst och väljer att ge nykeln itll hemtjänsten så finns de ingen försäkring som täcker om man blir bestulen.

Ska inte våra gamla människor få känna nån sorts trygghet???!!

Menar många anser att de är en trygghet genom att ge hemtjänsten en nykel, i fall nånting händer dom!

Nej, de är galet sjukt!

Nu ska ja nog lägga mig ner och läsa en bok eller se på tv.

Vi hörs ba!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0