Helgen.


Helgen har gått kanon fort.
Började me att faster Corinne kom hit i fredags och passade Sigge, han hade feber :( 
så jag och stoffe drog till apoteket och bunkrade upp me ipren till barnen! 
Alvedon suger häst pung på barn me feber!! 
Sen blev Corinne kvar här hela helgen.
Igår va Sigge feber fri, kanske tackvare iprenen)
Men då åkte vi till Maxi och stor handlade blöjor och mat till barnen. Eller ja, mat till Alfred mest. Ungen har ju ratat välling helt. Och på maxi har dom storpack på ersättning. Fattar inte. Både Sigge och Alfred har ratat välling. Är de så äckligt? 
Sen vart de massa burkmat och annat gott. :) 
Matvraket Alfred äter en del på en månad ;)
Han kommer äta pss ur huset sen när han börjar äta precis som vi gör. 

Så helgen har vart mysig när Corinne vart här, ätit massa gott och alldeles för massa onyttigheter. Och sett film.
Känns bra! Eller inte dessa onyttigheterna men ;) 
Snart rullar man fram...

Nu ska ja sussa, imorrn är en annan dag! 

"Glöm dina bekymmer, imorrn kommer de nya"
Ja de gör de jämt. Men nu för tiden tänker jag inte lägga energi på såna som inte lägger energi på mig, eller problem som tynger ner mig. Ja skiter i dom me!

Tjäääääna! 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0