Hua!

Fy.

Hela veckan har jag vart ap trött. Måste va vädret. Mörka mornar, regn, blåst, grått och tråkigt ute. De sätter verkligen spår i ens kropp!
De har resulterat i att jag inte orkat lämna Sigge på dagis måndag och tisdag. Och de i sin tur har gjort så mitt hem är KAOS! Tvätten behöver vikas in. De behövs städas. De enda ja gjort är att dammsuga och plockat leksaker. Ja och skött disken då.
Men så här trött har ja inte vart sen jag va gravid...
Och nä. Jag är inte gravid nu, tyvärr! 😆

Men idag tog jag mig i kragen och åkte åh lämnade Sigge på dagis. Va tvungen att gå på hans utvecklings samtal ☺️
Men... När jag insåg att de inte ens börjat ljusnat när vi gick till bussen ångrade jag de bittert! 😞
Fy va de tog emot. Jag va så trött!
Och tack gud för ståbrädan! Annars hade vi aldrig kommit fram till bussen.

För övrigt gick allt så bra med Sigge på dagis. 
Han skötte sig exemplarisk. Han har utvecklats som bara den ☺️
Gjort enorma framsteg me både tal, fin motorik och annan motorik sa hon. 
Och de har vi ju faktiskt mörkt så.
Han har t om börjat sätta dom som är mindre än han på plats 😉 han skäller på dom och säger åt dom om dom gör nåt fel 😂
Lill pojken! 
Skönt att han vågar ta för sig iaf. 


Nu ska ja vila lite innan grannen kommer på fika ☺️

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0