8 dagar!

Helt galet.
Om 8 dagar blir jag tant. Kommer aldrig mer få skriva en 2:a först när jag ska skriva min ålder. Nu blir de en 3:a först.... 
De är inge kul.
Hallå, 30 år!!
Va ju nyss ja fyllde 20 och 25!? 
Livet mellan 20-30 har vart den bästa tid i mitt liv. Därför vill ja nog stanna där.
Man har festat en hel del, träffat mkt folk, avklarat alla idioter till karlar man träffat. 
Man har skaffat sig en utbildning, ett jobb, två underbara barn, hus och ja.. En karl me har man ju skaffat.
Och en hund.
Riktigt svensson liv, saknas bara körkortet 😆
De kommer nog.
Men. Om nu 20-30 gått så här fort. Vad gör de inte då 30-40!!!? 
Hjälp.


 
20 mot 30...

Avtryck
Postat av: Carro

Men än så länge är du bara 20+ 😀

2014-11-05 @ 08:15:15
URL: http://carolineaf.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0