Buttert!

Blir så jävla sne på vissa människor! 

Ur en dela folks munnar kommer de inget annat är en jävla massa bullshit och lögner!
Och när de kommer till kritan så handlar de alltihopa bara om ren åh skär svartsjuka!
Att jag och mina barn inte ska få träffa/prata med vem vi vill utan att de man ska få höra skit. Där går gränsen! 

Ursäkta mig men! Men detta är min blogg där jag skriver precis vad jag vill. För snart kommer de rinna över totalt för mig. 
Jag blir så jävla ledsen över allt de här! På ren svenska ledsen! Att jag ska behöva tänka på vad jag skriver på fb eller i min blogg de gör mig ledsen!
På ren svenska är jag less på dessa barnsligheter nu! 
Mina barn ska få träffa vilka dom
Vill. Och jag me! 

Tvi!



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0