dagarna går i ett...

 
här rullarna dagarna bara förbi fort.
 
Ettra har hunnit bli sjuk och pigg igen.
 
Hon hade tydligen ätit nå dåligt som gjorde att hon fick nån liten infektion i kroppen. Vägra äta och dricka och hade feber.
Stackars lill flickan.
 
Sigge är på dagis, så skönt, de behöver vi båda. Dock har jag ju jag-gör-som-jag-vill-killen hemma.
 
Aldrig varit me om en sån unge som Alfred.
 
Helt ärligt. Jag åt tvinga han till att ens sova om dagarna. Han är skit trött och skriker pga de. Endå sover han inte.
Ibland får man t om "tvinga" i han mat. För då vägras de att äta.
Men just detta me att sova... ja fattar inte.
Sover han inte några timmar under dagen så är de kört att få han att sova på kvällen och sen natten.
Då skriks de för att han är övertrött. Så ja måste få han att somna om dagarna. Ingen lätt match de heller.
Envis som en stucken gris de är vad han är. (de har han garanterat fått efter mig )
 
Idag är de strålande sol väder. Så underbart. Ska strax börja städa ur vår farstu, som är den riktiga ingången.
Ska bara vila kroppen lite i soffan.
 
Nå mer spännande händer inte i våra liv.
 
Stor handlade igår. Köpte denna. Alltså ja dog så god den va!
den kommer va mig trogen i sommar.... men med lite alkohol i så blir de kalas ;)
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0