1,2,3,4,5,6,7,8,9,10-barn....

 
 
Jag kan förstå de människor som bara skaffar ett barn. Absolut.
 
Jag kan förstå de människor som skaffar en hel drös mängd med barn. Absolut. Jag kan även förstå att man inte skaffar fler än 1 eller 2. eller inga alls.
 
Alltså denna spädbarns tid, den är så fruktansvärt mysig. Tänk att det var de här jag missade med Sigge. Tänk om Sigge hade vart så här som Alfred är.
 
Även om Alfred vissa dagar kan ha jätte ont i  magen och skrika i upp mot en timme eller längre. Så är han inte ens i närheten av Sigge. Eller så kändes Sigge värre för att jag mådde dåligt?
 
Sen märker jag att Alfred skapat ett starkare band till mig än till Stoffe. Och ett starkare band än vad Sigge skapade till mig i denna åldern...
kan de va för att jag ammade?
 
 
Men. spädbarnstiden går ju så fruktansvärt fort. Alltså Alfred är redan 8 veckor idag.
Snart är de typ dagis dags.... och ja vill ha han så här liten for ever typ.
 
Nej nu väntar lopp lådan.
Kommer bli en sömnlös natt för mig då min jävla ret/torr hosta är tillbaks......
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0