Finaste Sigge och Livia💖

Idag va emelir hÀr med barnen.
Vi gick över till min kusin som Àr hÀr och hÀlsar pÄ sin mamma. Hon bor i Norge annars.
Hon har tvÄ barn sjÀlv sÄ, de vart en hel del barn kan man sÀga :p
Och faktiskt Àr jag helt förvÄnad över att alla lekte sÄ fint ihop. Inte ett enda brÄk pÄ flera timmar!!
Jag tror att Sigge Àr sÄ nöjd över denna dag! Han tvÀrslockna vid 19!
SĂ„ kul och se nĂ€r han leker med andra barn. De hĂ€nder ju tyvĂ€rr inte sĂ„ ofta att vi trĂ€ffar andra med barn. 

Men se sÄ gulligt!

Livia va nog den enda i Sigges Ă„lder (nĂ€r dom va bebisar) som han vart sĂ„ glad över att se. Andra bebisar brydde han sig direkt inte om. Men just Livia tror jag han nog alltid kommer ha en liten kĂ€rlek till ;) 
Eller...? 

Nu ska ja se klart pĂ„ sex and the city. Jag Ă€r helt slut efter idag! 



Avtryck

vill du nÄt, skriv hÀr!:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0