TROTS! tror ja drar av mig håret snart....

 
den där berömda trotsen slog till på sigge när han va 1,5, och slutade ca 2 månader efter han blivit 2.
 
I typ några veckor fick de va bra.
 
Nu är de tillbaks. Värre än nånsin.
 
folk sa alltid till mig då ja tyckte den den va som värst då att de blir värre. Nääää inte fan kan de bli de sa ja.
 
men jo rå.
 
Vissa stunder är han ett monster. Så fort sigge blir lite trött och inte får som han vill, då blir han så förbannad. Så han ska promt slå på ALLT. Med ALLT.
De ska slås och kastas saker, och helst ska han riva hela huset.
 
Och jaaa, han gör de även om vi är borta hos folk. Han är hemsk i de stunder!
 
Allvarligt? Vad gör man? Hur gör man....?
 
Han lyssnar ju inte om vi säger nej och förklarar att så gör man inte. Han lyssnar inte för fem öre.
Hur ska vi få han att sluta me detta?
 
De är banne mig inge kul när man åker hem till folk och kommer först med en liten söt kille som är tyst och blyg, och 20 min senare så håller han på att riva hela huset som en annan terrorist!
 
och sigge har ett jäädra humör för er som vet de. Liknar för sjutton damp.
 
men tyvärr så finns de i generna att vara lite som man vill och riva allt man ser. Så därför ska han INTE få bli som dom barnen!!
jag tillåter inte mina barn bli en sån som inte lyssnar och har noll resepkt för vuxna!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0