SURT!!

 
 
åh nä.
 
Ingen igångsättning här heller, min livmoder tapp va inte tillräckligt mjuk för att dom skulle kunna ta hål på hinnan.
 
Så skulle en igångsättning ske, så skulle de bli medicinskt. Och eftersom ja läst massa om att de är samma piller man får som tar vid en abort, så gick de genast bort på en gång!
Då lider jag i stället med denna värk och ikke sömn.
 
men i stället så gjorde hon en hinnsvepning, vilket absolut inte va skönt!
 
Så hoppas att de hjälper nåt då. Än så länge är de bara en kraftig mens värk jag känner.
 
Jag va lagom öm i magen i bilen på vägen hem så ja trodde bebisen skulle ploppa ut i bilen :p
 
men men... fick en ny tid på måndag så ska se om de hänt nånting då med tappen?!
 
Imorrn går jag in i v40, jösses. Sista veckan sen är jag helt klar!
 
 
kommer faktiskt sakna mitt lilla bord sen när man kör McDonalds mat i driven ;)
 
Så håll tummarna att de händer saker nu då efter svepningen, kanske tappen mjuknar till till på måndag?
 
vem vet.....
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0