Sömnlöst...

 
 
har väl sovit sammanlagt 1,5 timme inatt.
 
Ja är rätt så slut kan man säga.
 
Efter en hel del sömnlösa nätter i 3 veckor nu så börjar min kropp ge upp. de få krafter som finns kvar ska finnas kvar till en förlossning.
Vilket jag hoppas att läkaren bestämmer idag att de blir idag eller imorrn!
 
 
Jag har sedan nån vecka tillbaks fått så jäävla ont i höger sida av nacken som strålar upp i halva huvudet. Antar att de är bebisen som ligger på nån nerv. Ont som faaan gör de.
Speciellt natte tid. Och de är den smärtan som håller mig mest vaken.
 
Så håll tummarna idag att läkaren är på min sida!
 
 

Avtryck
Postat av: Anonym

Håller tummarna att du blir igångsatt. Blev själv igångsatt för snart 4 veckor sedan. Så har en liten kille som kom den 14/12 :)

2014-01-07 @ 16:19:34

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0