Min min min!

Finns inte ett ord i denna värld som beskriver hur mkt jag älskar dig! 
Jag är så glad att du under denna tid nu när ja har de svårt/jobbigt att röra mig 
Att du stöttat och hjälpt till så mkt som du faktiskt gör! 
Även fast vi bråkat ett x antal gånger under denna grav, och näst intill gjort slut!
Så har vi tagit förnuftet till fånga och löst problemet! ❤️
Jag önskar att jag kunde ge tilbaks så mkt som du gett till mig. Men de finns inte på kartan hur underbar du egentligen är! 
De ligger inte i min natur att va så kärleks full och snäll ;) 
Men tack älskling för att du står ut med mig. Och tack för allt du gör för mig oc Sigge. 

Du är min kärlek. Mil bästa vän. Min livs kamrat. 
Mitt allt. 
❤️








Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0