middags dejt.

 
 
 
hade en dejt idag till middag. Tyvärr är hans bordsskick inte de bästa, ni kanske förstår varför man inte tar me han ut på resturang? Eller hem till folk...
 
Han va så trött och grinig idag efter dagis, hans humör va alltså inte på topp. Inte mitt heller, 45 min efter han anlänt hem så trodde ja att jag seriöst att mina trummhinnor och huvud skulle sprängas. Jösses hur mkt och högt en unge kan skrika.
trots!
Så när klockan vart 19 och han somnat så fick mitt huvud äntligen vila.  
 
Håller på att bli sjuk. Halsen är tjock och huvudet gör ont. :/
Inte nu... jag vill inte de.
 

Snart är de dags att hoppa i sängen.. Ska invänta tills Alfred blir hungrig så får man sova sen!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0