Hormoner upp åh ner!

Dessa hormoner... Jösses. Måste va amningen! Käns bäst att skylla allt på de.

Igår ville/tänkte ja ge upp amningen helt!
Mina bröstvårtor är så förbnnat ömma, gör verkligen skit ont på ena bröstet att amma. 
Alfred gallskriker sig blå av magvärk vid varje amning. 
Men så slog de mig att han får i sig extremt mkt luft när han snuttar. 
Så idag har jag pumpat hela dagen och gett han i flaska, de har gått helt okej. Han har inte alls visat lika mkt att han har så ont i magen... 
Så imorn ska ja testa en amnings napp tänkte ja. Få se om de kan hjälpa. Jobbigt att behöva pumpa hela tiden. 

Jag vill egentligen inte ge upp amningen då de är sååå smidigt att ha me sig maten överallt! 
Men funkar de inte till slut så tänker ja inte lida mig igenom varje amning eller låta alfred lida pga all luft han får i sig. 

Så vi får se hur detta går! 

Nu- byta bajs blöja :p




Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0