halv död.

 
min hals gör ont, och huvudet känns som bly.
 
Imorrn måste ja samla mina krafter för en storhandling, och inte för att själva handlingen är jobbig. De tar på krafterna att handla me min karl ;)
 
Stor handling för mig är att man handlar MASSA mat som ska räcka månaden ut, man har de som mål iaf.
så vi brukar köra storhandling på ica maxi där dom har maxi pack på t ex köttfärs.
men vad man än tar för mat eller saker så år man höra av karln "-de där är myyyycke billigare hemma på hemköp"
och när man hört de efter ca 15 varor så ställer man sig frågan
 
VAD FAN GÖR JAG HÄR PÅ MAXI OCH HANDLAR DÅ???
 
de mina vänner, de tar på ens krafter att handla me en Stoffe.
 
 
så vi får se om ja överlever morron dagen ;)
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0