Godkänd!

 
besiktningen idag på Alfred- godkänd stämpel i rumpan!
 
Han hade bara gått ner 60g. Braaa där! och som han äter är de inte så konstigt.  Syn och hörsel hade han med.
 
Vaknade imorse med sprängdfyllda tuttar, jag skojar inte. Trodde seriöst att dom skulle explodera. Så stora! Galet.
 
barnmorskan på akkis skrattade när hon såg hur mjölken sprutade ur mina tuttar, och så sa hon " ja de är inge fel på din mjölkproduktion iaf"
HAHA.
 
Nu sover mina två små pojkar.
 
fortf så är Sigge så glad/stolt över sin bror.
han har verkligen blivit en såån mkt gladare unge sen Alfred kom. Känns underbart att se, jag fasade ju för de värsta. Eller ja, de kommer ju komma de dagar då lillebror inte är nå rolig.
Men de lättade mitt dåliga samvete för att jag ska älska en till och "glömma" bort sigge.
Skulle aldrig glömma bort han, men bara tanken att han kanske känner sig bort glömd gör ont i hjärtat.
 
Imorrn ska vi ta oss hem till min familj i Storvreta för att hälsa på.
 
Sen kommer sigges bästa kompis hit, corinne. (hans faster) hon kör en sleep over och ser skräck film med oss :D
 
Men nu ska ja se film och bara ta de luuugnt.
 
Heejpa!
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0