Att känna sig hel!

Tänk att denna lilla hand kan göra så man känner sig så lycklig och hel! 

Tänk om de hade gått att få hålla i den under tiden bebisen ska ut! 
Men de går ju inte, för då finns de ingen liten hand kvar. I alla fall inte hel! 

Så tack men nej tack! 

Jag får ha bilden i huvudet när ja håller i denna lilla hand! 
Och krama om en lite större hand som tål mera! 
:) 


Imorron ska ja till bedömnings mottagningen för att en läkare ska kolla om ja kan få sättas igång. Min kropp orkar faktiskt inge mer nu. Hela dagen igår låg jag på soffan och kroppen hade ingen ork till nåt! Idag tog ja de få krafterna och åkte hem till mamma och pappa och hjälpte pappa med en sak på datorn. Vad gör man inte för sina päron?!
Och jag kan nu säga att jag är så slut. 

I ungefär 2,5 vecka har ja haft värkar/ onda sammandragningar var 10e min. Sover typ inget på natten. Och ska ha ork till att ta hand om Sigge om dagarna nu när Stoffe jobbar! Vart ska ja finna den orken?!
Så tro mig! Jag ska fan se till så dol
Sätter igång mig. Jag vill egentligen inte bli igång satt, men måste lyssna på min kropp. Den säger helt ifrån nu. Inte bara pga värken i magen, hela kroppen gör
Ont. T om tänderna gör ont...... 

Så önska mig lycka till! 



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0