Amningen.

 
 
folk undrar hur de går.
 
de går fint. Bättre än förväntat, visst känns de i tuttarna men ja överlever. Och lillen har fått ett favorit bröst, så ja får oftast pumpa de andra innan de sprängs :P
 
Dock finns de en grej som stör mig enormt. Natte tid. Jag vill ju inte sova i bh:n. Och har ja ingen bh på mig så kan ja ju räkna med att hela sängen är dy blöt! Sjukt irriterande!
 
men ja får väl lära mig att sova i bhn om de krävs :P
 
 
Strax ska vi iväg på middag till svärmor. mer än så händer inte idag.
Bara ta de lugnt så.
 
Imorrn ska Sigge till dagis- tack åh lov.
Han klättar ju mer eller mindre på väggarna här hemma,och jag har massa sömn att ta igen.
Även bvc kommer hit och kollar in Alfred :)
 
Men nu ska stor pojken sova middag!
 
Heeejpa!
 
 
 

Avtryck
Postat av: Caroline

Åh jag hoppas sååå att jag oxå ska kunna amma den här gången :)

2014-01-19 @ 13:32:35
URL: http://Carolineaf.blogg.se
Postat av: Sandra

Du kan göra som en kompis till mig. Vira en handduk runt tuttarna & ha en stor t-shirt över så slipper u bh-n men ändå skyddar lite :)

2014-01-20 @ 13:27:51

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0