2 min innan vrede sutbrottet kom...

 
 
Sigge fick en dammsugare igår, han blir ju galen om jag ska dammsuga här hemma och han inte får hjälpa mig.
 
Så igår fick han en leksaks dammsugare, 2 min tog de innan ilskan/dampen slog till på han.
 
Han upptäckte ju att den inte alls sög upp smutsen ju! Vad va vitsen då??!
 
:D
 
Trots denna späda kropp och lille pojk så ska ni veta att han har ett jääävla humör och ett hett temprament.
 
Tycker så synd om hans faster Cornelia som fått tagit denna trotsiga unge de gånger vi vart tvungna att åka in till FL.
Men snart så är den andra fastern hemma, så försök trotsa med henne du herr SIGGE ;)
de är Sigges favorit faster, han verkligen älskar henne. Så hon sätter nog han bra på plats när han går igång :)
 
För övrigt så är hon i Thailand och har vart där i en månad men i söndags så var faster Cornelia här och då körde hon facetime med Corrine i Thailand, sigge fick se Corrine. Alltså den minen. Hela han lös upp. Han tok vinka och slängde släng kyssar till henne. Sååå glad han blev!
Och hur glad ska han inte bli då när hon väl kommer hem?
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0