SUCK.

- aj aj.
- sluta sparkas.
-sluta skrika.
- sluta kasta saker.
 
Jag tror inte jag sagt några andra ord än dessa idag.
 
Med andra ord, Sigge har vart yber trotsig.
 
Han tajma in de bra då Alfred skrikigt ungefär från kl 7:30-13:00 för att han har ont i magen.
Typ vid 10 tiden ville ja hänga mig själv.
 
Så klart man skulle få en till unge me känslig mage. Jag del ammar nu då min mjölk inte mättar Alfred, så han får lite ersättning vid sidan om för att göra han mätt. Men... mjölken i den verkar han inte tåla. Han skrek så här en gång me när jag druckigt mjölk.
 
Men snart kommer pappan i huset hem och då får ja prata me nån vettig människa och säga fler meningar än dessa.
Hoppas jag.
 
 
Skit dag.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0