Sjuuuk.

 
Ja är så sjuk.
 
Känner mig som en karl med förkylning. Okej inte riktig men. Måste hålla mig både vaken och glad för barnens skull. Men de är inte lätt. Ja vill bara sooova. De vill inte barnen. Ingen av dom.
Kan dom inte förstå att deras mamma behöver sömn?
Och så självklart har ja en yber snuttig liten kille som vill snutta på bröstet hela tiden , just idag!
Han hade väl kunnat valt en annan dag då jag är piggare. Men men vad gör man inte för sina barn?
 
Snart slutar pappan i huset och då ska han ta me sin sigge till staden för lite shopping.
Så jag hoppas att Alfred vill sova då så man får vila...
 
Annars så finns de mängder me snor som bortskänkes idag! Heeeelt gratis.
Jag lovar.
Lite hosta me finns...
 
 
Nu- ammnings dags!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0