nära döden upplevelse.

 
jo rå satt.
 
Att åka iväg med två barn till ett läkar besök för ena barnet gör ja inte om :P
 
Sigge va "all over the Place" kan man säga. Att samariterhemmets byggnad står kvar är ett under.
Herregud. Han va på allt, höll på att riva hela läkar rummet. Sjukt pinsamt att man hade me sig en terrorist.
 
Men iaf så gjorde dom prick test på Alfred, inga allergier. Men bara en väldigt känslig mage, så vi fick recept!! Wohoo.
 
Läkarn kanske bara ville bli av me oss, vad vet jag;) HAHA!
 
nu är vi hemma,sigge sover och Alfred me. Hunden me.
Så jag njuter av tystnaden.
de behövs efter denna dag.
 
Alfreds nya vikt är - 4725 och 56 lång :)
Stooor pojke ;)
Kanske vi kommer upp till 5 kg innan nästa veckas läkar besök på bvc ;)
Appropå de..... då måste jag ha me mig Sigge igen ;)
Då han ska få visa sitt tungband för läkaren ;)
Jösses.... dags att ladda upp psykiskt tror jag ;)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0