Mammas kämpe!

 
åh över en timme skrek denna lilla gosse, han skrek åh skrek av smärta. Jag led med han.
 
Sån magknip.
 
Vad gör man som mamma?
 
Tack du fina människa som uppfunnit pysventilen!
 
Visst den tog inte bort all magknip men lindrade massa iaf.
Usch ja får så ont i hjärtat när han skriker så han nästan tappar luften i sig. Då vet man att han har ont på riktigt.
 
Idag fick vi Althera? ersättning av bvc så vi ska testa den, och hoppas att den lindrar.
Jag undviker ju mjölk/grädde så gott jag kan så han inte får i sig de genom brösten.
 
 
Hoppas att ersättningen hjälper. Ett till kolik barn har ja ingen lust att få.....
Jag är dock tacksam över att Alfreds skrik tid är på mornarna och eftermiddagarna.
Sigge skrek ju sig nätterna igenom... orka den!
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0