Mamma upp i dagen.

 
Alltså Alfred, han är så lik mig.
 
Älskar att sova...
 
Igår sov han mer eller mindre hela dagen. "tvingade" han att va lite vaken på eftermiddagen kl 16-19:30.
 
Sen gott folk sov han från kl 19:30 till kl 6 imorse....han åt mat vid 19 och sen 22. Sen sov han i sin säng från 22 till 6. Utan mat....
jag blev rätt chokad imorse när ja kom på de. Jag bytte endast en bajs blöja inatt på han.
Jag hade ställt hans säng nära min så ja kunde bara sträck in handen och ge han nappen :P
 
wow. detta är jag inte van vid... sigge skrek sina nätter igenom i denna åldern.
och åt som en gris om nätterna ;)endå gick han inte upp så mkt i vikt :P
 
Alfred har sen han föddes i stort senn ätit 1-2 gånger om nätterna, om man bortser från de första nätterna då han ville amma hela nätterna.
 
Nu är de blöj bytar dax....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0