helt slut.

 
ja är helt slut i kroppen, längesen min kropp va så här trött för att ja rört på mig mkt idag ;)
 
bvc gick bra.
 
eller ja.
 
nu ger jag amningen 1 vecka, jag har så mkt mjölk i tuttarna att ja måste pumpa innan varje amning för att få bort den här tunna mjölken och få fram den feta mjölken.
de är ingen höjdare ska jag säga.
Menar, jag drar ju inte me mig en pump vart jag än går.
 
och Alfred hade då bara gått upp ca 100g på en vecka,och de är inte mkt med tanke på hur mkt han ätit. men effersom han äter sig mätt på den tunna mjölken så är de inte så konstigt :/
 
Idag innan vi skulle åka fick han faktiskt ersättning, han vart såå nöjd och kunde somna på en gång.
Sen sov han hela vägen till bvc.
 
de känns konstigt att man ska behöva sluta amma för att man har för mkt i tuttarna, men de är faktiskt ett problem de me. 
De är inge roligt iaf.
 
Annars så funkar ju amningen bra nu. Så ja vill ju inte ge upp den men vad gör man? Nå ja, vi får se hur hans vikt står till om en vecka.
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0